Obchodu, který byl obětí hackerů, by se začala vyhýbat pětina zákazníků

23. 9. 2016 v sekci Článek

O tom, co pro firmu může znamenat ztráta dat, spolu mluvíme pravidelně. Probrali jsme už i to, jak určit, které informace se firmám vyplatí zabezpečit. Zmiňovala jsem, že v některých případech, kdy dojde ke krádeži dat, se nemusí situace jevit příliš vážně. Firmě jsou odcizeny informace, které primárně neohrožují jejich zákazníky či obchodní partnery a neobsahují citlivé údaje o společnosti. A přesto to může mít na další podnikání firmy fatální dopad. Proč? Kvůli ztrátě důvěryhodnosti.

Podle průzkumu Barometr ztráty zákazníků, který uskutečnila společnost KPMG mezi americkými spotřebiteli, by u obchodníka, který byl obětí útoku hackera, přestalo nakupovat 19 % stávajících zákazníků. A to není vše, dalších 33 % by u něj nenakupovalo nejméně tři měsíce, a to z důvodu obav o své osobní údaje.

Další výsledky průzkumu si můžete prohlédnout ve videu: https://www.youtube.com/watch?v=EZgAY7C_HlM&feature=youtu.be

Nebo přečíst zde.

Vidíte, ztráta dat může znamenat víc, než se na první pohled zdá. Nezapomínejte je chránit!

Vaše SOCA


Zdroj: KPMG, BusinessWorld.cz






Tento web používá cookies. Více informací ROZUMÍM